Thursday, January 28, 2016

Alhamdulilah muka saya Sihat dengan MARY KAY!!!

Assalamualaikum semuaa...
Harap semua sihat,di murahkan rezeki,
Dan sentiasa di lindungi oleh nya...

Semua yang berada di dalam dunia mary kay ada jalam cerita tersendiri...

Ok Mary Kay nama yang dah sinonim dengan fyzza hehe ,nak thu sbb ape??
Sbb since 2013 lagi fyza da pakai produk Mary Kay ni,such as building serum eyelashes,lipstick n mcm2 lagi,tapi x pernah cuba skincare coz kulit fyza jenis sensetiv tkut sgt nk cuba hehehe,


Ni la kulit fyza sebelum guna MARY KAY...sebenarnya ade lagi teruk tapi x leh nk post kat sini sbb gmbr tu time fyza free hair,
Kulit fyza sgt sensetiv sgt2.
Sbb fyza bnyak pkai skincare yg chemical,mcm2 fyza guna bila stop mula laaa sume nak naik,jerawat,pori2 terbuka,merah2.



Ni antra gmbr, time ni muka sgt2 sakit pedih semua ade ;(
Tpi bila dikenalkan dengan produk MARY KAY
Sya mula jatuh cinta 
Sya mula pakai sejak saya jadi beauty consultant mary Kay,
Baru jerr lagi hehehe,
SInce dicember 2015,
Tpi ini la hasilnyaa!!! Tgok gmbr di bwah ya

Rasa yakin walaupon hanya dengan Cc cream Mary kay...
Tak perlu nk makeup 
Tebal-tebal,
Sebab kulit da sihat!!!
Sukanya hehehe
Terexcited pulokk...
Xoxo

Pagi-pagi kalau bangun itu la saat paling bahagia!!!
Nak tahu kenapa???
Sebab bila bangun pagi kulit saya licin
Lembut dan toing2 bak kata husbace hehehe
Suka x???
Saya hanya amalkan 3 produk ini sahaja
"Lihat gambar bawah"


Ini namanya 
Oil free hydrating gel



Cleanser mary kay botanical effect
Formula 1

Mask botanical effect mary Kay
Formula 1...

Ini laa produk saya amalkan,alhamdulilah
Kulit bertambah sihat!!!ilove Mary kay!!!

Next entry saya akan cerita kebaikan 
Oil free hydrating gel,
Kebaikan
Set botanical effect...
Stay tuned xoxo
Yang berminat dengan produk 
MARY' KAY
Boleh dpatkan dari sya
Fyzza
Independent beauty consultant mary Kay
Whatsap/sms/call 012-9438630
Email
fyzah12345@yahoo.com

No comments:

Post a Comment