Thursday, January 28, 2016

Why should saya,anda dan semua choose MARY KAY

Product yang baik macam Bodyshop, SKII , Clinique, MaRY KAY..( just name a few..) akan rawat dan heal muka secara perlahan-lahan dan selamat. Tapi kenapa saya pilih MARY KAY?

sebab;-
1. dari TUMBUH_TUMBUHAN
2. bahan kimia yang digunakan SELAMAT - kat Kilang Mary Kay , bahan buangan hasil pembuatan produk MARY KAY dibuang kedalam sebuah kolam ikan! tapi ikan ikan tu tak mati....ikan tu makin sihat...;P. showing that bahan buangan sisa Mary Kay ni sgt lah selamat siap boleh jadik bahan makanan ikan..he he...( Teringin sangat nak tengok kolam ikan tu..;)
3. Tiada dari bahan haiwan dan dengan itu sgt sesuai untuk VEGETARIAN.
4. product tak mengelupas..tak merah merahkan muka....Biar lambat asal selamat !
5. Kualiti tiada tandingan...MARY KAY top USA PRODUCT.
6. dah 50 TAHUN..! Banyak clinical research tentang product ni...50 tahun tu..lama bertapak dan bertahan sebab kualitinya yang best.
7. MARY KAY dapat mcm mcm award termasuklah loyal customer award - bila dah cuba MARY KAY mesti nak beli dan cuba lagi..mmg best!
8. SENANG nak beli..jadik member klik..klik..beli ONLINE jerk. tak yah gi kedai. Log in jer kat www,marykayintouch.com.my. Member jer tau boleh log in. Kalau bukan member boleh browse product kat www.marykay.com.my
9. HARGA mampu beli....first set saya beli BOTANICAL..terkejut saya sebab harga lebih murah dari harga product tempatan ABC yg saya beli dan telah merosakkan muka saya..hu hu....
10. Suka sgt motto MARY KAY..1.GOD...2, FAMILY..3, CAREER.. betulkan? betulkan? apa- apa pun kerja yang kita buat mesti kena utamakan TUHAN dulu..insyaAllah hidup akan berjaya.

Banyak lagiiiiiiiiiiiiiiiiii......kelebihan MARY KAY.  Lagi best sebab selalu dapat free gift  MARY KAY...

Mmmm..apalagi..

ANDA masih tercari-cari lagi skincare yang sesuai untuk muka anda? Boleh contact saya untuk sessi temujanji...FREE SKINCARE CLASS...seronok sgt setiap kali buat skincare..org akan senang hati sebab we are more to share cara penjagaan muka...NO paksa paksa kena beli MARY KAY ( inilaaa Fyza sgt suka bila Mary kay mengajar all Beauty consultant tiada paksaan dalam approach product ke customer. We just share about MARY KAY..sikit pun tak der unsur paksaan kena beli which saya tak suka- mcm certain product). Yang penting nak share the goodness of the product. Pasti jatuh cinta...:)

Di bawah ni antara SKINCARE MARY KAY.......

                Antara jerrrr tauuu hihihi....


Ok gambar di bawah pulak makeup 
Dari Mary Kay ni pon antara jerr
Banyak lagi actually...



SHARING is CARING!!! to those who interested...come contact me!

Contact me now! area SELANGOR,KL,SEREMBAN,KLANG,SHAH ALAM saya boleh arrange temujanji dengan anda. Tempat lain pun boleh..bisa diatur...:)

ok..jangan tunggu lagi. Rasai keistimewaan MARY KAY. dari wanita untuk wanita....

      salam sayang dari saya,
     Fyzza BEAUTY CONSULTANT MARY KAY
                   (012-9438630)
                 Whtsapp/sms/call
Jgn malu2 insyaalh fyzza akan bantu anda ;)

No comments:

Post a Comment